Meniu Uždaryti

10 dažniausiai pasitaikančių Google Ads (Adwords) klaidų

Google Ads (Adwords) – tai vienas iš populiariausių marketingo įrankių, be kurio savo darbo dieną jau sunkiai įsivaizduoja ne vienas specialistas. Google Ads puikiai padeda, norint pritraukti interneto lankytojus į savo puslapį. Tačiau kaip ir kiekvienas kitas įrankis, kad jis veiktų, turi būti naudojamas tinkamai, Todėl šį kartą domimės kokios yra dažniausiai pasitaikančios klaidos, dėl kurių Google Ads neveikia arba veikia, bet ne taip, kaip jūs tikėjotės.

Naudojama per daug bendrinių raktažodžių

Nors bendriniai raktažodžiai padeda pasiekti daugiau žmonių ir surinkti daugiau paspaudimų – tai ne visada reiškia naudą. Kodėl? Nes nors ir pasiekiama kur kas didesnė auditorija, tačiau didžioji dalis pasiektų žmonių nebus tiksliniai klientai, kurie pirktų jūsų prekes ar paslaugas. Tad nors ir pasieksite daugiau – tai negarantuos didesnių pardavimų.

Bendriniai raktažodžiai užtikrins didesnį lankytojų srautą į jūsų puslapį, o tikslesni – sugeneruos daugiau konversijų, nors srautas bus ir mažesnis.

Naudojamos per daug detalios raktažodžių grupės

Antroji klaida – naudojamos raktažodžių grupės, kuriose yra daug, dažnai tarpusavyje ne itin derančių raktažodžių. 1-3 raktažodžiai kiekvienoje grupėje – optimaliausia strategija.

Neskiriama pakankamai dėmesio tinkamam nukreipimui

Atkreipkite dėmesį, kur yra nukreipiami potencialūs klientai, paspaudę ant jūsų Google Ads reklamos. Deja, neužtenka jų nukreipti tiesiog į pagrindinį puslapį ir tikėtis, kad jie patys viską, ko reikia, susiras. Jei jūsų Google Ads reklamoje kalbama apie išpardavimą – nukreipkite juos tiesiai į išpardavimo skiltį ir t.t. Kuo mažiau reikės daryti paspaudimų – tuo didesnė tikimybė sėkmingai konversijai. Taip pat tikslingi nukreipimai padės ir jums sekti konkrečios Google Ads kampanijos rezultatus.

Mokesčio už paspaudimą didinimas, neįvertinus, kiek tai duoda naudos

Mokėti didesnę sumą už paspaudimą, kai tai garantuoja aukštesnę vietą Google paieškos sistemoje, ne visada yra racionaliausias sprendimas. Neretai už populiariausius raktažodžiui yra stipriai permokama, o ir jie ne visada yra tinkami būtent jums. Todėl nors aukštesnė pozicija padės gauti daugiau paspaudimų – tai neužtikrins, kad pas jus būtų nukreipiami tikslingi klientai.

Nesekami Google Ads kampanijų rezultatai

Jei paleidžiate Google Ads kampaniją ir nesekate jos rezultatų – galima sakyti, jog švaistote pinigus. Itin svarbu sekti rezultatus, kad įvertintumėte kampanijos sėkmę ir padarytumėte tinkamus pakeitimus, jei ji veikia ne taip, kaip tikėjotės.

Neišskiriami neigiami raktažodžiai

Kuriant Google Ads reklamos kampanijas, svarbu atsirinkti ne tik tinkamus, bet būtent ir netinkamus raktažodžius. Taip išvengsite bent dalies netikslingų paspaudimų, už kuriuos jums taip pat tenka mokėti.

Google Ads kampanija paliekama be priežiūros

Paleidę Google Ads reklamos kampaniją – nuolat jai skirkite laiko: sekite pasikeitimus, naujas tendencijas, prireikus, optimizuokite naujus raktažodžius ir t.t. Taip užtikrinsite didesnę kampanijos sėkmę bei tikslingesnį pinigų leidimą.

Vadovaujamasi Google rekomendacijomis

Nepamirškite fakto, kad iš jūsų Google Ads reklamų Google gauna pelną, tad jų rekomendacijos neretai gali būti orientuotos būtent į jų finansinę naudą. Įvertinkite kiekvieną savo žingsnį ir priimkite tik jums naudingiausius sprendimus.

Nesinaudojama papildomomis funkcijomis

Papildomos funkcijos gali padėti pasiekti kur kas geresnių rezultatų. Pavyzdžiui, skelbimų plėtiniuose galite patalpinti papildomą informaciją, kuri pagelbės, kad į jūsų puslapį būtų nukreipiamas tikslingesnis srautas. Pavyzdžiui, galite nurodyti miestą, darbo laiką, įvertinimą ar pan. – tokia informacija lankytojus neretai paskatins apsilankyti jūsų puslapyje.

Reklama paieškos sistemoje ir vaizdinės reklamos tinkle

Atkeipkite dėmesį, kad tvarkant Google Ads kampanijos parametrus, dažniausiai jums siūloma tą pačią kampaniją rodyt iš karto ir paieškos sistemoje ir vaizdinės reklamos tinkle. Nepamirškite – kai tai kainuos kur kas daugiau. Šios dvi Google Ads reklamų rūšys turėtų veikti, kaip dvi visiškai skirtingos kampanijos.

Tai dešimt dažniausiai pasitaikančių klaidų, kurių išvengus, galima užtikrinti, kad jūsų Google Ads reklamos kampanijos bus kur kas tikslingesnės ir sėkmingesnės.

Edvardas Kolesnikas
FESS Agency įkūrėjas, skaitmeninio marketingo guru. Nuolat tobulėjantis profesinėje srityje bei nuosekliai įgyvendinantis savo ir klientų iškeltus skaitmeninės rinkodaros tikslus.

Dalintis

Kopijuoti nuorodą

Kopijuoti