Meniu Uždaryti

Ką daryti jei Google Ads (Adwords) generuoja paspaudimus, bet ne pardavimus?

Google Ads (Adwords) – puikus marketingo įrankis, padedantis į internetinį puslapį pritraukti potencialius klientus. Tačiau kartais nutinka taip, kad paspaudimai taip ir nevirsta pardavimais. Kiekvieną mėnesį šiai reklamai išleidžiama tam tikra pinigų suma, tačiau naudos kaip nėra, taip nėra. Kaip elgtis šioje situacijoje?

Paanalizuokite, ar iš tiesų gaunate daug paspaudimų

Sąvoka „daug“ yra gana subjektyvi. Kas jums atrodo daug, rinkos perspektyvoje gali pasirodyti tik vidutiniškai ar net mažai. Pasidomėkite kiek paspaudimų per Google Ads reklamą vidutiniškai gauna panašią veiklą, kaip jūs, vykdančios įmonės. Svarbu lyginti panašius sektorius, mat specifinės, nišinės paslaugos vargiai gali lygintis su populiariosiomis.

Orientuokitės į konversijas

Vietoje to, kad analizuotumėte, kiek paspaudimų gaunate kiekvieną mėnesį – verčiau paskaičiuokite, kiek gaunate konversijų – t.y. tikrų pardavimų, kurie teikia jums realią naudą. Tai, kad viena ar kita Google Ads kampanija sugeneruoja daugiau paspaudimų – dar nereiškia, kad kampanija sėkminga. Paspaudimai pardavimais gal ir nevirsti. Nemaža dalis įmonių didesnį dėmesį skiria paspaudimams, o ne konversijoms, todėl neretai užtrunkama, kol pastebima problema.

Kur gali slypėti problema?

Priežasčių gali būti daugybė, tačiau šį kartą pasistengėme išskirti kelias, kurios pasitaiko dažniausiai:

  • Blogas optimizavimas. Jūsų internetinis puslapis turi atitikti jūsų potencialių klientų poreikius. Tai itin svarbu, jei norite juos ne tik pritraukti, bet ir paversti klientais. Pavyzdžiui, jei žinote, kad didžioji dalis jūsų puslapyje lankosi naršydami išmaniajame telefone, o jūsų puslapio dizainas nėra pritaikytas išmaniajam įrenginiu – tai didelė klaida.
  • Blogas nukreipimo puslapis. Dar viena, itin dažnai pasitaikanti klaida – nėra nukreipimo puslapio. Labai dažnai įmonės lankytojus iš Google Ads skelbimo nukreipia tiesiog į pagrindinį puslapį, skiltį „Apie mus“. Google Ads kampanija turėtų turėti atskirą nukreipimo puslapį, kuriame būtų pateikta aktuali, su paties skelbimo turiniu deranti informacija. Kad lankytojas iš karto žinotų, ką kam reikia daryti (pavyzdžiui, jei reklamos kampanijoje bandote suvilioti akcija – nukreipimo puslapyje turėtų būti pateikiama informacija, kaip ja pasinaudoti ir t.t.)
  • Nekokybiškas turinys. Pasiekėte savo tikslą ir lankytojas paspaudė ant jūsų reklamos? Puiku. Tačiau užtikrinkite, kad patekęs į nukreipimo puslapį, jis rastų kokybišką turinį: pirkti skatinančią žinutę, aiškius žingsnius, ką jam daryti, išvadinkite visas naudas bei privalumus, ką jis gaus, pasirinkęs jus. Skirkite tinkamą dėmesį geram turiniui. Tai užtikrins, kad daugiau lankytojų virstų realiais klientais.
  • Per daug pasiūlymų viename puslapyje. Nors minėjome, kad klientui pateikti daug informacijos svarbu – nepersistenkite. Viena Google Ads reklama turėtų nukreipti į vieną pasiūlymą. Jei jūsų nukreipimo puslapyje lankytojas ras daugybę skirtingų pasiūlymų – jis pasimes ir… greičiausiai nieko nepirks. Nusistatykite pagrindinį tikslą (parduoti tam tikrą prekę, paslaugą, paskatinti prenumeruoti naujienlaiškį ar pan.) – ir dėsningai to laikykitės.
  • Netinkamai parinkti raktažodžiai. Tai dar viena dažna klaida. Galbūt jūs pasirinkite itin populiarius, brangiai apmokestintus raktažodžius, kurie jums visiškai netinka. Lankytojas įeis į jūsų puslapį vedinas tam tikrais raktažodžiais, bet neradęs reikiamos paslaugos ar prekės – tiesiog išeis.

 

Ką daryti?

Vieno patarimo, kuri greitai ir efektyviai išspręstų jūsų problemą, deja, nėra. Tačiau žingsnis po žingsnio, kasdien darant mažus pakeitimus, jūs situaciją galite ženkliai pagerinti. Tik būkite kryptingi, nuoseklūs ir:

  • Analizuokite. Skirkite tam kuo daugiau laiko, būkite kritiški sau, stebėkite, kas veikia, o kas ne ir nuolat darykite pakeitimus.
  • Testuokite. Nesate tikri, kas geriau veikia? Testuokite. Leiskite dvi skirtingas Google Ads kampanijas, su skirtingais raktažodžiais, tam pačiam produktui ar paslaugai ir stebėkite, kas veikia geriau.
  • Išmėginkite skirtingus pasiūlymus. Kiekvienas klientas yra skirtingas ir jei vienas pasiūlymas tinka vienam, tas pats pasiūlymas gali visiškai netikti kitam. Todėl keiskite juos ir stebėkite, kuris susilaukia daugiausiai dėmesio.

Ir svarbiausiai, vos paleidę naują Google Ads kampaniją – stebėkite ar ji veikia taip, kaip tikėjotės. Jei ne – nieko nelaukite, analizuokite ir darykite pakeitimus. Nelaukite, tikėdamiesi, kol viskas išsispręs savaime.

Edvardas Kolesnikas
FESS Agency įkūrėjas, skaitmeninio marketingo guru. Nuolat tobulėjantis profesinėje srityje bei nuosekliai įgyvendinantis savo ir klientų iškeltus skaitmeninės rinkodaros tikslus.

Dalintis

Kopijuoti nuorodą

Kopijuoti