Meniu Uždaryti

Patarimai kaip sukurti sėkmingą internetinį puslapį

Šiandien kone visas mūsų gyvenimas yra persikėlęs į internetą. Atsiradus socialiniams tinklams, visi mūsų potencialūs klientai internete tapo lengviau pasiekiami. Tad vis sunkiau rasite verslą ar veiklą, kurie neturėtų savo internetinės svetainės. Tačiau vien ją turėti tapo negana, mat lankytojai nori patogumo, funkcionalumo ir, žinoma, išskirtinumo – kodėl turėtų lankytis būtent pas jus? Todėl norėdami susikurti sėkmingą internetinį puslapį, turėtumėte sau atsakyti šiuos klausimus:

Ar jūsų puslapis yra aiškus ir patogus naudotis?

Norint, kad jūsų internetinis puslapis būtų sėkmingas – svarbu užtikrinti, kad jis būtų aiškus, neapkrautas nereikalinga informacija bei funkcijomis bei patogus naudotis. Prisiminkite, kad jūsų puslapyje greičiausiai lankysis labai įvairūs žmonės, su skirtingu informaciniu raštingumu ir poreikiais. Todėl net jei jums ir labai norisi sukurti labai įmantrų dizainą, kuris atrodys inovatyviai – pasvarstykite, ar juo bus patogu naudotis? Jei puslapis bus per daug sudėtingas – didelė tikimybė, kad lankytojas greitai iš jo tiesiog išeis, taip ir neįsigijęs jūsų paslaugos.

Užtikrinkite, kad puslapio valdymas būtų aiškus, kad kiekvienas lankytojas, vos įėjęs į pagrindinį puslapį, aiškiai žinotų ką daryti, kur rasti svarbią informaciją. Žmonės šiandien itin vertina savo laiką, tad vargu ar dažnas norės šį švaistyti bandant suprasti, kas ir kaip jūsų internetiniame puslapyje veikia.

Kokie klausimai lankytojams gali kilti?

Į šiuos klausimus, bent pagrindinius, svarbu atsakyti dar prieš klientui paklausiant. Greičiausiai vykdote konkrečią veiklą, parduodate tam tikras prekes ir numanote (ar jau esate susidūrę) su dažniausiais klausimais – todėl pasistenkite puslapyje pateikti visą informaciją. Žinoma, nepersistenkite – informacija turėtų būti trumpa ir aiški. Taip sutaupysite laiko ir klientams ir sau: jiems kur kas rečiau prireiks susisiekti su jumis, o jums – mažiau skirti laiko konsultacijoms.

Ką jūsų puslapio lankytojai turėtų daryti?

Trečiasis klausimas – ką lankytojai, apsilankę pas jus, turėtų daryti: pirkti prekes ar paslaugas internetu, užsisakyti naujienlaiškį ar nuvykti į konkrečią vietą (pavyzdžiui – į jūsų fizinę parduotuvę). Aiškiai ir konkrečiai lankytojus nukreipkite ten, kur jie galėtų atlikti jūsų pageidaujame veiksmą. Neleiskite lankytojams klajoti po puslapį ir ilgai svarstyti.

Ką darysite, kad neprarastumėte potencialių klientų?

Idealiame verslo pasaulyje, kiekvienas jūsų internetinio puslapio lankytojas turėtų virsti jūsų klientu. Deja, realybėje taip nutinka tik 1 iš 100 klientų. Todėl apsvarstykite priemones, kurios padėtų neprarasti potencialių klientų. Juk jei lankytojas nenupirko šiandien, tai dar nereiškia, kad jis nepirks ateityje. Apgalvokite, kaip jiems galėsite priminti apie save: galbūt paraginsite prisijungti prie jūsų Facebook puslapio, užsiprenumeruoti naujienlaiškį ar sekti jus kitame socialiniame tinkle.

Kaip lankytojus atvesite į savo internetinį puslapį?

Net ir sukūrus kone tobulą, funkcionaliai patogų, puikaus dizaino puslapį – reikia, kad jis taptų matomas. Todėl, kad jis būtų sėkmingas, apgalvokite, kokiomis priemonėmis lankytojus nukreipsite būtent į jį: galbūt rengsite pranešimą spaudai, reklamuositės socialiniuose tinkluose ar pasitelksite Google Ads (Adwords) reklamą. Kad ir kokį rinkodaros įrankį pasirinktumėte, įvertinkite, kuris jums naudingiausias, t.y. kurio iš jų pritrauktų klientų ir išlaidų santykis bus optimaliausias.

Nekokybiškas, mėgėjiškai sukurtas internetinis puslapis bus ne tik nepatogus naudotis, bet gali atrodyti nepatikimai.

Nepamirškite, kad jūsų verslo internetinis puslapis yra kur kas iškalbingesnis, nei jums gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Jis jus pristato kaip įmonę, parodo, kuo užsiimate bei padeda klientams lengviau jus pasiekti ar pasinaudoti jūsų paslaugomis. Net jei ir nevykdote tiesioginių pardavimų internetu (t.y. neturite internetinės parduotuvės) – jūsų internetinis puslapis yra jūsų verslo vizitinė kortelė.

Edvardas Kolesnikas
FESS Agency įkūrėjas, skaitmeninio marketingo guru. Nuolat tobulėjantis profesinėje srityje bei nuosekliai įgyvendinantis savo ir klientų iškeltus skaitmeninės rinkodaros tikslus.

Dalintis

Kopijuoti nuorodą

Kopijuoti